21 Haziran 2013 Cuma

RIMMEL Lasting Finish Soft Colour Mono Blush / Allık






Bu allıklar Watsons'ın ortada duran sepetlerinde kaderlerine terk edilmişlerdi :) renklerine bayıldım fiyatlarını görunce onları daha da sevdim sadece 5.99 tl :) 

Aldığım renkler Santa Rose ve Bronze...Renkleri en iyi üstteki foroğrafta yakalayabildim. Soldaki Santa Rose çok hoş bir pembe çok doğal bir rengi var sağdaki ise Bronze tamamen mat ve turunculuk içermeyen beyaz tenlilerin çok rahat kullanabileceği kahve tonlu bir allık. Bu ikisini alırken canlı bir pembe tonu daha vardı fakat ihtiyacım yok diye almadım sonra çok aradım ama malesef bulamadım.Allıkların sürümü çok rahat ve çok çok kalıcılar en az 8 saat tazelemeden kalıyor, çantada taşıması da çok pratik...Gözünüze çarparsa mutlaka alın derim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder