12 Nisan 2012 Perşembe

Alışveriş-New In :)










             Tarçın rengi etek: T-Box 9.90 tl
   Geniş paçalı kuşlu pantalon: Koton 15.99 tl
      Mavi yakası fistolu bluz: Mango 12.90 tl
            Şal desenli gömlek: Mango 5.90 tl
             Çizgili uzun etek: Batik 19.90 tl


       Bugün havanın nispeten daha güzel oluşunu fırsat bilerek iş çıkışı arkadaşlarla Optimum'da toplandık. Önce bir güzel karnımızı doyurduk sonra mağazaları şöyle bir dolaşalım dedik kızlarla. 

    Herşey pek bir albeniliydi doğrusu renkler cıvıl cıvıl insanın içi açılıyor.İndirim dönemi olamasa da kıyıda köşede beni bekleyen oldukça uygun fiyatlı  birkaç şey aldım. Yolunuz düşerse bir uğrayın derim Optimuma....






2 yorum:

  1. şu koton kuşlu pijama pantolondan başka bir blogta görüp istedim amaa bulamadım :(
    güle güle kullan hepsini!

    bana da beklerim:
    edankb.blogspot.com
    sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...Belki outletlerden birinde hala vardır...:)

      Sil