6 Mayıs 2012 Pazar

PONPON...



Bu t-shirtü taa 2011 kasım ayında almıştım, kollarındaki danteller ve fistolar  çok hoşuma gitmişti ama en çok sevdiğim şey ise beni çok mutlu eden bu tavşan resmi olmuştu. Bakın neden...







   Taa 2007 yılında bana yılbaşında emanet edilen Ponpon 'un 8 tane yavrusu olmuştu, Anne Ponpon ( bkz:3.foto) bembeyaz tüylü, siyah sürmeli gözlü mükemmel bir dosttu bana...Sanırım cinsi de Blanc de Hotot'muş. Bu 8 minik ponponun babaları ise üstte gördüğünüz tokalı canavardır :)

   Bu 8 yavruya kendilerini kurtarana kadar el bebek, gül bebek baktık büyüttük...Sonra bu kadar tavşi eve fazla olunca ve ben de üniversite dolayısıyla yılın çoğu zamanı Konya 'da olduğum için, daha iyi bakılabilmeleri,toprakla buluşmaları adına onları yeni yerlere yerleştirdik..Şimdi yanımızda olamasalarda tüm ailenin anılarında hep başköşedeler...

   İşte bu t-shirt bana harika dostlarımı hatırlatıyor...Şimdi her nerdeyseniz sizi çooook seviyoruz Ponpon Ailesi bunu unutmayın... :)


4 yorum: