15 Eylül 2012 Cumartesi

Mutluluk... :)




       Bayramdan beri öyle yoğun çalışıyorum ki... ve bu sadece bir başlangıç...Bugün de saat 20.30 gibi eve varabildim, günlerdir de buzlukta bizi bekleyen balıklarımızın hayalini kuruyorduk bir akşam şöyle keyif yapalım sohbet edelim diye...Eve bu kadar geç gelince bu planlar suya düştü tabi :( Bu saatten sonra pişiremeyiz artık dedim kendi kendime ya  bir de ne göreyim tataaaa sofra, salatalar,şarap, balıklar herşey hazırdı:) bana sadece afiyetle yemek kaldı....Bundan büyük mutluluk da olamazdı sanırım...Ellerine sağlık sevgilim:) devamını da bekliyorum ona göree :p...

11 yorum:

  1. Nefisss görünüyor ama yaa:)))
    Can çektiriyor:)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten nefisti, tadı da damağımızda kaldı, teşekkürler :))

      Sil
  2. Wow! Looks really delicious! Yummy!! :) Nice post! I'm your new Follower! I hope you'll visit my blog sometimes. Thank's! Kisses from VV!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your comment, i like your blog and follow you too ;)

      Sil
  3. hımmm çok lezzetli, bayılırım! Bu arada benim blogum : http://missinem.blogspot.com/, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,ilk fırsatta ziyaret edeceğimden şüphen olmasın :)
      Sevgiler :)

      Sil
  4. Merhaba:) Ödülünü almaya gelir misin? :):):)


    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/2012/10/ikinci-odulumu-aldm.html

    YanıtlaSil
  5. Sure, we can follow each other ;)

    YanıtlaSil
  6. Mutluluk bu işte:)
    mutluluk mideden geçiyo tam oalrak doğru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle :)
      kalbe giden yol mideden geçer diye boşuna dememişler herhalde:)

      Sil