30 Haziran 2013 Pazar

Maybelline Dream Bouncy Allık 05 FRESH PINK


 Merhaba, 3 günlük mini bir tatilin ardından eve döndük.Yıl içinde evde geçirdiğim zamanlar çok kısıtlı olduğundan tüm gün evde miskinlik yapmaktan fazlasıyla mutluyum. Bugün tatilimin son günü,yarın yaz okulumuz başlıyor.Ehh fırsat bulmuşken yazmak istedim ben de...

Maya ve Balım da fotoğraflarıyla eşlik etsinler istedim bu yazıya :)

Maybelline'nin bu allığı ülkemizde satışta değil, Bouncy allık köpükle krem arası bir yapıda, sürüldükten kısa bir süre sonra pudralaşıp sabitleniyor.Parmakla sürdüğümde homojen olarak kolay dağılıyor. Rengi harika,yüzü oldukça canlı gösteriyor.

Tek olumsuz tarafı ise yağlı ciltlere pek uygun değil,parlama yapabiliyor ve cildi daha yağlı gösteriyor.




 Bu arada geçenlerde Sevgili Laçin'in( http://www.lacintenel.com/ )SheInside ile bilikte düzenlediği yarışmayı kazandım ve 150$ dolarlık alışveriş çekiyle bir güzel alışveriş yaptım :) Bu küpelerde alışverişimin bir parçasıydı, renkleri allıkla fazla uyumlu gelince onları da göstermek istedim...Aşağıdaki linkten küpelere ve diğer ürünlere göz atabilirsiniz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder