23 Temmuz 2013 Salı

Alışveriş

Herkese yeniden MERHABA,

Üç hafta süren yoğun bir çalışma tempom vardı, çok şükür ki aksaklık yaşanmadan yaz okulumuzun ilk dönemini tamamladık. Bol çocuklu, bol gürültülü ! ,bol eğlenceli ve oldukça yorucu olan bu üç haftanın ardından nihayet evdeyim bayram sonrasına kadar... :)

Ehh evde olunca tüm enerjimi gezme tozmaya ayırabiliyorum , hazır indirimler de tam gaz devam ederken minik bir alışveriş yaptım.

Nike'ın Liberty London ile yaptığı işbirliğinden olan bu modeli görünce çok beğenmiştim. İndirime girerse diye de sürekli erteliyordum ve sonunda tataaaa tek kalmıştı ve fiyatı da yarıya inmişti.



Sonrasında D&R a uğradım, yaz okulunda kullanmak için ingilizce resimli kartlardan almak için, şansıma o da tek kalmıştı. İngilizce ve Fransızca olmak üzere 2 tane de resimli ve öykülü 1000 kelimelik sevimli sözlüklerden de aldım. Can Dostum kitabı da ne zamandır aklımdaydı, hazır tatil modundayken keyifle okumak için onu da aldım.


Son olarak 3000 lik Educa Puzzle ı aldım. Salonumuza asmak için ne zamandır bir tablo arıyorduk fakat bir türlü istediğimiz gibi bir şey bulamadık ben de neden biz yapmıyoruz ki diye düşünerek  Picasso's Studio isimli bu puzzle ı seçtim umarım tatil sürecinde bitirebiliriz. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder